- Mennyibe kerül a szállítás?
- Merre jár a csomagom?
- Módosíthatom a rendelésem?
- Problémás a csomagom!
- Jótállás, szavatosság
- Céges ajánlatot kérnék!
-
Mennyibe kerül a szállítás?
Webáruházunkban választható csomag átvételi módok, és azok szállítási költsége:
Személyes csomagátvétel:
- Külön átvételi díjat nem számítunk fel, ingyenes.
Házhoz szállítás:
- Fogyasztók esetén érvényes házhozszállítási díjak (normál csomagokra):
Magyarország területén: bruttó 990 Ft
20.000 Ft feletti vásárlások esetén a szállítás ingyenes
Külföldi szállítás környező országokba egységesen, értékhatár nélkül: Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Horvátország: 6.500 Ft - Nagykereskedések, viszonteladók esetén érvényes szállítási díj:
Magyarország területén: nettó 1.180 Ft
Ingyenes szállítási értékhatár: nettó 50.000 Ft
Pick Pack Pont átvétel:- A csomag maximális súly- és mérethatára: 15 kg, illetve 50x50x50 cm
- PPP szállítás díja: 690 Ft
További részletek a Pick Pack Pont szolgáltatásról...
- Külön átvételi díjat nem számítunk fel, ingyenes.
-
Merre jár a csomagom?
Megadott e-mail címedre csomagod állapotáról, szállítási státuszának változásairól értesítő levelekben tájékoztatunk,
továbbá saját Profilodban is ellenőrizheted bármikor a Rendeléseim menüpont alatt.Ahogy megrendelésedet átadtuk a futárszolgálatnak / Pick Pack Pontnak, e-mailben fogunk értesíteni róla.
Házhoz szállításnál:
Miután megrendelésed elhagyta raktárunkat, rendelésed azonosítószáma alapján informálódhatsz a küldeményed állapotáról az Express One csomagkövető alkalmazása révén: https://tracking.expressone.hu/
Vagy keresd Őket a telefonos elérhetőségükön: +36 1 8 777 400
Pick Pack Pont csomagnál:
A csomag útját nyomon követheted az üzenetben található azonosító kód segítségével a www.pickpackpont.hu/csomagkereso oldalon.
Ha a csomag megérkezett a kiválasztott Pick Pack Pontra, email és sms üzenetet küld a szolgáltató, hogy átvehető a csomagod. A csomag az értesítést követő 7 munkanapon keresztül, nyitvatartási időben bármikor átvehető.
Pick Pack Pont ügyfélszolgálat: +36 1 803 6300 (H-P: 7-20 óráig), ügyelet +36 30 619 3070 (Sz-V: 10-12 óráig)
-
Módosíthatom a rendelésem?
Személyes átvételnél:
Rendelésed módosítására még átvételkor is lesz lehetőséged. De amennyiben lehetséges, kérlek, jelezd nekünk előre ügyfélszolgálati elérhetőségünk egyikén!
Házhoz szállítás, Pick Pack Pont csomagoknál:
Csomagküldéses szállítás esetén a rendelések bármikor módosíthatóak ügyfélszolgálatunk segítségével, amennyiben a csomag feldolgozási státusza még nem érte el az "Összekészítve szállításhoz" állapotot, erről emailben üzenetet még nem küldtünk, illetve Profilom/ Rendeléseim menüpontban a ennél korábbi állapotról tájékoztat a státusz kijelzés.
Kérlek, a módosítás részleteit jelezd felénk ügyfélszolgálati elérhetőségünk egyikén!
-
Problémás a csomagom!
Sérült-, hiányos csomag esetén:
A csomag kézbesítésekor észlelt sérülés, hiány esetén, kérlek vegyetek fel jegyzőkönyvet a futárral közösen:
Kár,- hiányfelvételi jegyzőkönyv
Amennyiben sértetlen dobozban kaptad a terméket, és a csomag átvétele után észlelsz sérülést rajta, úgy kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a lehető leggyorsabban orvosolni tudjuk a problémát.
-
Jótállás, szavatosság
Hibás termék esetén:
Hibás termék esetén ingyenesen küldünk csereterméket ügyfélszolgálattal történő egyeztetés alapján.
Amennyiben nem tudunk már ugyanolyan terméket biztosítani, választható más is, ilyen esetben ugyancsak díjmentes a cseretermék biztosítása, kiküldése, csak a felmerülő esetleges termék érték különbözetet kell kiegyenlíteni majd a futárnál.Jótállásal, szavatossággal kapcsolatosan részletesen az ÁSZF 8. Jótállás, szavatosság pontjában olvashatsz.
-
Céges ajánlatot kérnék!
Kérlek, írj nekünk a info@jatektenger.hu címre!